سنگر دفاع از آرمانها

سنگر دفاع از آرمانها
لایحمل هذا العلم الا اهل البصر والصبر 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سنگر دفاع ازآرمانها و آدرس sangaredaa.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طی این سال‌ها مجریان برگزاری انتخابات تمام امکانات موجود را به‌کار بسته‌اند تا انتخاباتی سالم و شفاف را در کشور برگزار نمایند و انتخابات پیش‌رو نیز می‌تواند به عنوان برگ زرین دیگری در پرونده مجریان و دست اندکاران انتخابات ثبت شود.

انتخابات 12 اسفندماه از چند نظر حائز اهمیت است، اول اینکه اجماع کشورهای غربی در راستای تشدید تحریم‌های اقتصادی این شائبه را در آنها ایجاد نموده که مردم ما در انتخابات شرکت نمی‌کنند.

دراین راستا دشمن طی ماه‌های گذشته تمام امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری خود را به منظور فشار اقتصادی بر کشور بکار بسته تا شاید به خیال خود مردم را نسبت به انقلاب دلسرد کند، غافل از این که مردم ما همواره در بحران‌های مختلف و فشارهای اقتصادی، سیاسی و نظامی نشان داده‌اند که ذره‌ای از آرمان‌های امام، انقلاب و شهدا کوتاه نمی‌آیند و در هر شرایطی پشتیبان ولایت مطلقه فقیه هستند.

مردم ولایت‌مدار ما در همه لحظات حساس نشان داده‌اند که با تمام توان در راه حفظ مصالح نظام مقدس جمهوری اسلامی ثابت قدم بوده و به آن وفادارند.

تهدیدهای نظامی کشورها غربی و آمریکا و رژیم اشغالگر قدس را می‌توان یکی دیگر از راهکارهای دشمن برای ایجاد ترس و واهمه در مردم برای عدم مشارکت در انتخابات پیش‌رو دانست.

طی ماه‌های گذشته دشمنان با این استراتژی که قصد حمله نظامی به کشور را دارند در صدد کاهش مشارکت مردم در انتخابات بودند که این بار نیز با تدبیر رهبر فرزانه انقلاب نقشه‌های آنها نقش بر آب شد.

رهبری با هوشمندی و درایت فراوان که خاصه رهبری جامع‌الشرایطی ایشان است، با تدبیری عالمانه این بار نیز در این راستا پاسخ دندان‌شکنی به دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی داده و مثل همیشه آنها را ناامید کردند.

حضور معظم‌له در استان کرمانشاه و استقبال بی‌نظیر مردم کرد ولایت‌مدار غرب کشور از ایشان که با پوشش رسانه‌های داخلی و خارجی صورت پذیرفت، نقطه پایانی بود بر خواب‌های بدون تعبیر دشمنان  و سرآغاز کابوسی همیشگی که به آنها یادآوری می‌کرد مردم ما همواره پیرو ولایت هستند.

و اینگونه بود که این بار نیز نقشه دشمنان برای ایجاد تفرقه در بین مردم و کاهش مشارکت در انتخابات بی‌اثر ماند.

اما با این حال مردم با هوشیاری تمام باید این نکته مهم و اساسی را همواره مد نظر قرار دهند که دشمنان حتی لحظه ای از ایجاد توطئه در قبال ملت ما کوتاه نخواهند آمد و پس از هر بار شکست از راهی دیگر در صدد ضربه‌زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی بر خواهند آمد.

ایجاد شبهه در برگزاری انتخابات آخرین حربه‌ای است در دستور کاری دشمنان خارجی و عوامل فتنه و ضدانقلاب داخلی قرار گرفته است.

بر این اساس آنها در تلاشند که انتخابات پیش‌رو را انتخاباتی ناسالم جلوه داده تا شاید از میزان مشارکت مردم در این آزمون بزرگ کاسته شود.

احیای کارکردهای مخرب فتنه 88 و دامن‌زدن به شایعات از مهم‌ترین استراتژی‌های دشمنان برای مایوس کردن مردم در خصوص شرکت در انتخابات است.

بر این اساس به منظور خنثی کردن این ترفند شوم دشمنان طبق اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور، انتخابات امسال با استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود کشور بمانند دوره‌های قبل بصورت کاملا شفاف و بدون هیچ‌گونه شائبه‌ای برگزار خواهد شد.

امسال سیستم مکانیزه بصورت مکمل سیستم سنتی عمل کرده و به هیچ وجه امکان بروز تخلف و تقلب در برگزاری انتخابات وجود نخواهد داشت.

از سوی دیگر حضور هیئت‌های ناظر و نمایندگان کاندیداها در پای صندوق‌های رأی مهر تایید دیگری بر شفافیت و سلامت انتخابات را خواهد داشت.

با طرح مسایل فوق به نظر می‌رسد این دوره از انتخابات از ویژگی‌های مهمی برخوردار بوده و وظیفه تک تک ماست که با شرکت فعالانه خود مجریان برگزاری انتخابات را در برگزاری انتخاباتی سالم و شفاف یاری داده و با مشارکت حداکثری خود این بار نیز مثل همیشه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی را مأیوس و ناامید کنیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 1 اسفند 1390برچسب:, ] [ 14:13 ] [ قربان طیبی راد ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

" ن والقلم و ما یسطرون " بسم الله و بالله و صلّ الله علی محمّد و علی اله الطاهرین با سلام به روح امام خمینی (ره) معمار انقلاب اسلامی و بنیانگزار جمهوری اسلامی ایران ... سلام به رهبرفرزانه انقلاب امام خامنه ای (مدّ ظله العالی) و درود به ارواح شهیدان که " شمع محفل بشریتند" ، آنان که برای یاری دین خدا و دفاع از انقلاب اسلامی قد علم کردند و شهد شهادت نوشیدند ... . با توجه به اینکه " جنگ ما ، جنگ ایمان و رذالت بود و این جنگ از آدم تا خاتم زندگی وجود دارد و به تعبیر رهبر معظم "روزی خواهد شد که خاطرات شهدا دوای آلام جوانان ما باشد " وازطرفی " سیاست ما عین دیانت ماست " و " امروز اولویت اصلی کشور مقابله با جنگ نرم دشمن می باشد ." توفیق حاصل شد تا در این عرصه نیز بر اساس محورهاو موضوعات زیر فعالیتی دیگر را آغاز نموده و ادای دینی کرده باشم . به امید عنایت وهدایت الهی و توجهات امام عصر (عجّل) و همراهی شما خوبان که به ما سر می زنید و با ارائه نظرات خویش استمرار بخش راهمان خواهید بود . انشاء الله
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 128
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1



سایت سیاسی فرهنگی مرصاد20
.WFeedTitle{font-family:tahoma;font-size:0pt;color:#003399;text-decoration:none;font-weight:600}.WFeedTitle:hover{color:#ff4400;}.WFeed{font-family:tahoma;font-size:8pt;color:#003399;text-decoration:none;}.WFeed:hover{color:#ff4400;};
استخاره آنلاین با قرآن کریم


فال حافظ


فونت زيبا ساز
گل سرخ
jange narm(www.jnarm.blogfa.com)

مقر افسران جنگ سايبري خراسان شمالي

مقرموعود
سنگر جنگ هاي سايبري (NALENDAR)
sirat.ir" >بصیرت سایبری وب گاه یک افسر جوان جبهه جنگ نرم

  مقر افسران جنگ سایبری


 گروه سایبرے مهندس میرزابیگی

 جنبش مصاف

عشق فقط یک کلام


<-- start logo cod off http://sezaranti666.blogfa.com/ -->

مبارزه با شيطان پرستي

<--finish logo cod off http://sezaranti666.blogfa.com/ --> /

مصاف با شيطان; border=

<-- start logo cod off http://sezaranti666.blogfa.com/ -->

مبارزه با شيطان پرستي

<--finish logo cod off http://sezaranti666.blogfa.com/ -->
.::عصر یقین::.
وبلاگ تحليلي خبري بصيرت 1389
//*start of ashoora.ir amaliat*
داغ کن - کلوب دات کام
سوالات شیعیان از اهل سنت
پايگاه تخصصي حجاب آنلاين گالری تصاویر سوسا وب تولز JSON-RSS RSS service URL:http://api.khabarfarsi.net/api/news/top/1?tid=*&output=rss JSON service URL:http://api.khabarfarsi.net/api/news/top/1?tid=*&output=json

تبادل لینک

خرید بک لینک